wtorek, 17 lipca 2012

Wdzięcznik

Prawie oszalałam na punkcie tego wykrojnika od Marianne Design: Lord & Lady LR0211. Używam go wręcz obsesyjnie :)

Poniżej mój Wdzięcznik (notes, w którym zapisuję rzeczy, za które jestem wdzięczna danego dnia, np. zdrowie, znajomość angielskiego, Rodziców i Siostrę, brak kolejki przy kasie w biedronce :) ) z pasującą zakladką.


Wykorzystałam notes A6, który okleiłam czarnym kartonem i papierem Prima Almanac. Tło pod damą również z zestawu almanac. Owale wycięłam ze Spellbinders Nestabilities Classic Scalloped Ovals LGSpellbinders Nestabilities Classic Ovals LG.

Serdecznie polecam wszystkim zrobienie sobie takiego Wdzięcznika. Rewelacyjny sbosób na zdanie sobie sprawy, że codziennie spotyka nas mnóstwo cudownych rzeczy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz