niedziela, 31 marca 2013

Kartki Wielkanocne

W tym roku wysłałam takie oto kartki Wielkanocne:


Do ich zrobienia wykorzystałam między innymi cudne nowe wykrojniki Spellbinders Radiant Rectangles (baza, ozdobna ramka i owal w środku).

Użyłam tu również krzyży z dwóch zestawów Spellbinders:
- Cross Collection (w tej chwili już nie produkowane; udało mi się kupić komplet używanych na e-bay'u :])


Krzyż z wierzchu utuszowałam Distress Ink Broken China.

Błękitny papier, który tu widzicie, to papier Przyszła wiosna - W żonkili bukietach. Wzór jest bardzo delikatny i na zdjęciu nie jest zbyt dobrze widoczny.



Rozmiar kartki to zaledwie 7 x 12cm.


Nieco diamencików i kostek dystansowych...



W kartce fioletowo-różowej użyłam papieru Dla maluszka - Do przytulania. Oraz grubego fioletowego metalicznego papieru do wycięcia dużego krzyża.


Do utuszowania tego krzyża użyłam Distress Ink Dusty Concord.


Poniżej moja "armia" kartek :)




WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz